Filmi shqiptaro-italian "Anija e ëmbël" ka fituar cmimin e kritikës për filmin më të mirë në Festivalin e 69-të të Venecias. Edhe se ajo nuk ishte ne konkurim.
Rrugëtimi i anijes "Vlora" në Festivalin e Venecias .
“Anija e Ëmbël”, është filmi i cili prezantohet sot në festivalin e filmit në Venecia. I seleksionuar në kategorinë e filmave jashtë konkursit, “Anija e ëmbël”, me regji të Daniele Vikarit dhe skenografi të Antonella Gaeta, vjen si një rrefim dramatik i odisesë së 20 mijë shqiptarëve në bordin e anijes “Vlora”.
Në 8 gusht të vitit 1991 ajo zbarkoi në Bari duke ndërruar përgjithmonë jetën e rajonit të Puglias dhe jo vetëm. Regjizori, i cili mban autorinë edhe të filmit “E kaluara është një tokë e huaj”, ka kaluar kufijtë e rrëfimit, duke ndërtuar një mozaik të dëshmive në zë dhe figurë të emigrantëve që jetuan ditët e para në tokën e re.
(sg/shqiptarja.com)
Kledi Kaliu, Robert Budina ed Eva Karafili raccontano il loro improvviso arrivo sulla Vlora Dokumentari “La nave Dolce” (“Anija e ëmbël”), një prodhim italo-shqiptar që pasqyron emigracionin masiv të shqiptarëve në Europë, në fillim të viteve ’90, do të ketë premirën e tij sot në edicionin e 69-të të Bienales së Venecias.
Filmi me skenar dhe regji të regjisoriti italian Daniele Vicari, është në seksionin e filmave jashtë konkurimit. “La nave Dolce” u ideua nga kineasti shqiptar Ilir Butka në verën e vitit 2010. Këtij projekti, në qendër të të cilit janë shqiptarët që emigruan në Itali më 7 Gusht 1991 me anijen “Vlora”, menjëherë iu bashkuan Apulia Film Commission dhe më pas një nga shtëpitë filmike dhe njëkohësisht një ndër distributorët më të rëndësishëm në Itali Indigo Film. Pas ndërtimit të një pakete atraktive me regji dhe skenar të Daniele Vicari-t si dhe me bashkangjitjen e RAI Cinema në pranverë të 2011 filluan xhirimet dhe tashmë projekti filmik prezantohet për të parën herë pikërisht në Festivalin e Venecias.
Sipas producentit të filmit, Genc Përmeti, në ndryshim nga filmat e tjerë me temë nga emigracioni masiv i shqiptarëve në Evropë në fillim të viteve '90, “La Nave Dolve” është ndërtuar nga këndvështrimi i një italiani në trajtimin e historive të rrëfyera nga disa prej protagonistëve të eksodit në ditët e sotme.
“Filmi është ndërtuar në një mënyrë të tillë edhe me intervistat e shqiptarëve që janë larguar atë kohë dhe çfarë janë sot, ku janë bërë një pjesë e rëndësishme e shoqërisë italiane. Pra filmi përqendrohet në këndvështrimin e italianëve se si e pritën ata këtë eksod dhe si e shohin sot ata shqiptarë që kanë ardhur, duke dhënë një mesazh se nuk duhet pasur asnjëherë frikë nga kulturat ndryshme sepse ato janë vetëm një vlerë e shtuar e shoqërisë italiane”, është shprehur Përmeti për mediat.
Regjisori Vicari ka përzgejdhur për dokumentarin e tij historitë e disa prej atyre që e kanë përjetuar personalisht udhëtimin e anijes “Vlora” . Disa prej tyre janë: Halim Milaqi (komandanti i Vlorës), Eva Karafili, Agron Sula, Kledi Kadiu, Robert Budina, etj. Publiku shqiptar do të ketë mundësi të shikojë “Anijen e ëmbel” gjatë ditëve të “Tirana International Film Festival” që do të zhvillohet këtë vit nga data 27 nëntor deri më 6 dhjetor.
Kompania filmike “Ska-Ndal Production” me “La nave Dolce”, përfaqëson Shqipërinë, për herë të dytë në këtë festival kësaj, pas prezantimit si bashkautorë në filmin “Muajt e Mjaltit” të Goran Paskaljevic. Krahas filmit “La nave Dolce”, në seksionin e filmave jashtë konkurimit, do të jenë edhe emra të shquar të kinemasë botërore si: Liliana Cavani, Spike Lee, Manoel De Oliveira si dhe Robert Redford.
(e.m/BalkanWeb)
Eva Karafili e Robert Budina raccontano un momento di grande preoccupazione durante il viaggio della Vlora verso Bari e come i viaggiatori, uniti nella fatica, sono stati capaci di essere uniti anche per una fragorosa risata.
La Nave Dolce è un film di Daniele Vicari. Nella Selezione Ufficiale Fuori Concorso alla 69. Mostra Internazionale d'Arte Cinematografica di Venezia. Dall'8 novembre al cinema.
Në mëngjesin e 7 Gusht Komandanti Halim Milaqi ishte në portin e Durrësit, Vlorës ishte shkarkuar nga sheqeri si zakonisht kur mijëra njerëz morën fjalë të sulmuar anije.Vala e njerëzve ishte e pandalshme, ka qenë burra, gra, fëmijë dhe pleq që vetëm donte të largohej nga Shqipëria. Milaqi u detyrua të lundrojnë edhe nën kërcënimin e armëve.Komandanti e dinte se anija kishte motor qendror të meta, por nuk ishte në gjendje të bindë turmën e njerëzve të dëshpëruar. Nuk mund të braktisin ata në fatin e tyre dhe anije, por ai nuk e bëri.Komandanti i ri, 39 vjeçar, në atë kohë, ai ndjeu përgjegjësinë mbi supet e këtyre jetëve. Lundruan për një ditë të tërë i ekspozuar plotësisht për rreziqet e detit, pasi radari i Vlorës ishte jashtë për shkak të sasi të madhe të kryerjes së ngarkesës. Brindisi refuzoi të zbarkonin dhe Master i Barit tregoi disa hezitim, por Milaqi tha se ka pasur gra dhe fëmijë në bord pa ushqim apo ujë. Ul 20 mijë ishin të mbyllur në stadiumin e Fitores. Milaqi mbetur në Pulia me Vlorës për 45 ditë, pastaj u kthye në Shqipëri. Atje ai vazhdoi të bëjë punën e tij deri në vitin 1994. Halim Milaqi kthye në Bari në këto ditë për shkak se ju jeni duke bërë një dokumentar drejtuar nga Daniele Vicari eksodit të vitit 1991.
English .
On the morning of August 7 Commander Halim Milaqi was in the port of Durres, Vlora was unloaded from the sugar as usual when thousands of people took literally storm the ship. The wave of people was unstoppable, there were men, women, children and elderly people who just wanted to escape from Albania. Milaqi was forced to sail even under the threat of weapons. The commander knew that the ship had the central motor faulty, but was unable to convince the crowd of desperate people. Could not abandon them to their fate and the ship, but he did not. The young commander, 39 year old at the time, he felt the responsibility on the shoulders of those lives. Sailed for a whole day completely exposed to the dangers of the sea, since the radar of Vlora was out due to the huge amount of load carrying. Brindisi refused to disembark and also the Master of Bari showed some hesitation but Milaqi told them that there were women and children on board without food or water. Landed 20 thousand were locked in the Stadium of Victory. Milaqi remained in Puglia with Vlora for 45 days, then returned to Albania. There he continued to do his work until 1994. Halim Milaqi returned to Bari in these days because you're making a documentary directed by Daniele Vicari exodus of 1991.
“Anija e Ëmbël”, është filmi i cili prezantohet sot në festivalin e filmit në Venecia. I seleksionuar në kategorinë e filmave jashtë konkursit, “Anija e ëmbël”, me regji të Daniele Vikarit dhe skenografi të Antonella Gaeta, vjen si një rrefim dramatik i odisesë së 20 mijë shqiptarëve në bordin e anijes “Vlora”.
Në 8 gusht të vitit 1991 ajo zbarkoi në Bari duke ndërruar përgjithmonë jetën e rajonit të Puglias dhe jo vetëm. Regjizori, i cili mban autorinë edhe të filmit “E kaluara është një tokë e huaj”, ka kaluar kufijtë e rrëfimit, duke ndërtuar një mozaik të dëshmive në zë dhe figurë të emigrantëve që jetuan ditët e para në tokën e re.
(sg/shqiptarja.com)
Kledi Kaliu, Robert Budina ed Eva Karafili raccontano il loro improvviso arrivo sulla Vlora Dokumentari “La nave Dolce” (“Anija e ëmbël”), një prodhim italo-shqiptar që pasqyron emigracionin masiv të shqiptarëve në Europë, në fillim të viteve ’90, do të ketë premirën e tij sot në edicionin e 69-të të Bienales së Venecias.
Filmi me skenar dhe regji të regjisoriti italian Daniele Vicari, është në seksionin e filmave jashtë konkurimit. “La nave Dolce” u ideua nga kineasti shqiptar Ilir Butka në verën e vitit 2010. Këtij projekti, në qendër të të cilit janë shqiptarët që emigruan në Itali më 7 Gusht 1991 me anijen “Vlora”, menjëherë iu bashkuan Apulia Film Commission dhe më pas një nga shtëpitë filmike dhe njëkohësisht një ndër distributorët më të rëndësishëm në Itali Indigo Film. Pas ndërtimit të një pakete atraktive me regji dhe skenar të Daniele Vicari-t si dhe me bashkangjitjen e RAI Cinema në pranverë të 2011 filluan xhirimet dhe tashmë projekti filmik prezantohet për të parën herë pikërisht në Festivalin e Venecias.
Sipas producentit të filmit, Genc Përmeti, në ndryshim nga filmat e tjerë me temë nga emigracioni masiv i shqiptarëve në Evropë në fillim të viteve '90, “La Nave Dolve” është ndërtuar nga këndvështrimi i një italiani në trajtimin e historive të rrëfyera nga disa prej protagonistëve të eksodit në ditët e sotme.
“Filmi është ndërtuar në një mënyrë të tillë edhe me intervistat e shqiptarëve që janë larguar atë kohë dhe çfarë janë sot, ku janë bërë një pjesë e rëndësishme e shoqërisë italiane. Pra filmi përqendrohet në këndvështrimin e italianëve se si e pritën ata këtë eksod dhe si e shohin sot ata shqiptarë që kanë ardhur, duke dhënë një mesazh se nuk duhet pasur asnjëherë frikë nga kulturat ndryshme sepse ato janë vetëm një vlerë e shtuar e shoqërisë italiane”, është shprehur Përmeti për mediat.
Regjisori Vicari ka përzgejdhur për dokumentarin e tij historitë e disa prej atyre që e kanë përjetuar personalisht udhëtimin e anijes “Vlora” . Disa prej tyre janë: Halim Milaqi (komandanti i Vlorës), Eva Karafili, Agron Sula, Kledi Kadiu, Robert Budina, etj. Publiku shqiptar do të ketë mundësi të shikojë “Anijen e ëmbel” gjatë ditëve të “Tirana International Film Festival” që do të zhvillohet këtë vit nga data 27 nëntor deri më 6 dhjetor.
Kompania filmike “Ska-Ndal Production” me “La nave Dolce”, përfaqëson Shqipërinë, për herë të dytë në këtë festival kësaj, pas prezantimit si bashkautorë në filmin “Muajt e Mjaltit” të Goran Paskaljevic. Krahas filmit “La nave Dolce”, në seksionin e filmave jashtë konkurimit, do të jenë edhe emra të shquar të kinemasë botërore si: Liliana Cavani, Spike Lee, Manoel De Oliveira si dhe Robert Redford.
(e.m/BalkanWeb)
Eva Karafili e Robert Budina raccontano un momento di grande preoccupazione durante il viaggio della Vlora verso Bari e come i viaggiatori, uniti nella fatica, sono stati capaci di essere uniti anche per una fragorosa risata.
La Nave Dolce è un film di Daniele Vicari. Nella Selezione Ufficiale Fuori Concorso alla 69. Mostra Internazionale d'Arte Cinematografica di Venezia. Dall'8 novembre al cinema.
Në mëngjesin e 7 Gusht Komandanti Halim Milaqi ishte në portin e Durrësit, Vlorës ishte shkarkuar nga sheqeri si zakonisht kur mijëra njerëz morën fjalë të sulmuar anije.Vala e njerëzve ishte e pandalshme, ka qenë burra, gra, fëmijë dhe pleq që vetëm donte të largohej nga Shqipëria. Milaqi u detyrua të lundrojnë edhe nën kërcënimin e armëve.Komandanti e dinte se anija kishte motor qendror të meta, por nuk ishte në gjendje të bindë turmën e njerëzve të dëshpëruar. Nuk mund të braktisin ata në fatin e tyre dhe anije, por ai nuk e bëri.Komandanti i ri, 39 vjeçar, në atë kohë, ai ndjeu përgjegjësinë mbi supet e këtyre jetëve. Lundruan për një ditë të tërë i ekspozuar plotësisht për rreziqet e detit, pasi radari i Vlorës ishte jashtë për shkak të sasi të madhe të kryerjes së ngarkesës. Brindisi refuzoi të zbarkonin dhe Master i Barit tregoi disa hezitim, por Milaqi tha se ka pasur gra dhe fëmijë në bord pa ushqim apo ujë. Ul 20 mijë ishin të mbyllur në stadiumin e Fitores. Milaqi mbetur në Pulia me Vlorës për 45 ditë, pastaj u kthye në Shqipëri. Atje ai vazhdoi të bëjë punën e tij deri në vitin 1994. Halim Milaqi kthye në Bari në këto ditë për shkak se ju jeni duke bërë një dokumentar drejtuar nga Daniele Vicari eksodit të vitit 1991.
English .
On the morning of August 7 Commander Halim Milaqi was in the port of Durres, Vlora was unloaded from the sugar as usual when thousands of people took literally storm the ship. The wave of people was unstoppable, there were men, women, children and elderly people who just wanted to escape from Albania. Milaqi was forced to sail even under the threat of weapons. The commander knew that the ship had the central motor faulty, but was unable to convince the crowd of desperate people. Could not abandon them to their fate and the ship, but he did not. The young commander, 39 year old at the time, he felt the responsibility on the shoulders of those lives. Sailed for a whole day completely exposed to the dangers of the sea, since the radar of Vlora was out due to the huge amount of load carrying. Brindisi refused to disembark and also the Master of Bari showed some hesitation but Milaqi told them that there were women and children on board without food or water. Landed 20 thousand were locked in the Stadium of Victory. Milaqi remained in Puglia with Vlora for 45 days, then returned to Albania. There he continued to do his work until 1994. Halim Milaqi returned to Bari in these days because you're making a documentary directed by Daniele Vicari exodus of 1991.
Nessun commento:
Posta un commento