Agjencia Kombëtare e Turizmit (AKT), ka përmbledhur shkrimet e medias ndërkombëtare mbi potencialin turistik që ofron vendin ynë

TIRANË, 6 Janar /ATSH-Gjergji Mima/ – Shqipëria shihet si një prej destinacioneve turistike më të mira për shumë media ndërkombëtare.
Agjencia Kombëtare e Turizmit (AKT), ka përmbledhur interesin e rritur të medias ndërkombëtare mbi potencialin e pazbuluar ende turistik që ofron vendin ynë.
Ka një seri shkrimesh që kanë për qëllim njohjen dhe vlerat hsitoriko-kulturore të Shqipërisë për audiencë jo vetëm evropiane, janë publikuar sëfundmi në faqet online dhe në versionin print të mediave më prestigjozet ndërkombëtare.
Pas pjesëmarrjes në “Javën e Aventurës” që u zhvillua gjatë datave 28 -31 gusht 2014, si pjesë e një turneu nëpër Kosovë, Shqipëri dhe Maqedoni ( një organizim i AKT-së në bashkëpunim me Adventure Travel Trade Association (ATTA), i pari në llojin e tij në Shqipëri, po përcillen ende për publikun e gjërë nëpërmjet artikujve të njëpasnjëshëm që po publikohen.
Në shkrimin e tij të lamtumirës pas 17 vitesh si kryeredaktor i “National Geographic Traveler” Keith Belloës
shkruan për lexuesit e tij eksperiencën e përjetuar gjatë këtij udhëtimi duke thënë se: “ Udhëtarët e kanë anashkaluar kryesisht rajonin e Ballkanit prej kohësh i cili qëndron në hije për shkak të së kaluarës të tij të trazuar. Por natyra enigmatike mund të provojë të jetë karta e tij më e fuqishme në tërheqjen e turistëve”.
Ndërkohë, një tjetër reviste prestigjoze ,shumë kompetente në sektorin e udhëtimeve
“Wanderlust”, e cila ishte prezente me kryeredaktoren e saj Lyn Hughes, e rekomandon Shqipërinë dhe rajonin e Ballkanit si një ndër vendet që duhen vizituar gjatë vitit 2015, për shkak të faktit që mbetet e paekspoluar, me çmime te lira dhe mikëpritjen e patjetërsueshme.
Duke parë suksesin e kësaj qasje të re promovimi në audiencën ndërkombëtare nëpërmjet udhëtimeve famijarizuese ( Fam Trip), ku mediat e huaja vizitojnë dhe përjetojnë nga afër Shqipërinë turistike, Agjencia Kombëtare e Turizmit (AKT) thekson se, do të vijojë më tej edhe gjatë vitit të ri që sapo ka trokitur, në aplikimin e kësaj forme efikase promocionale.
.
Posted by Keith Bellows of National Geographic Traveler in Beyond the Guidebook on December 22, 2014We drive into the Ceraunian Mountains of
Albania on a switchback-happy coastal road, past walls of black pines and by rickety tables laden with local honey and tea. Slopes spilling down to beaches yield, in season, lemons, oranges, olives. The Ionian Sea shimmers blue to our right, with
Corfu visible in the haze.
“These are my mountains, the Thunder Mountains,” my guide, Adrian, says. “I grew up here. They are in my blood.”
Adrian points out a pass below through which Julius Caesar in 48 b.c. led his legions against Pompey. Then he talks of the thousands of Albanians who fled a communist rule that ended in 1992—and says many are coming home.
“My grandmother calls this the land of stone and clouds. The stones are those who came back, who are rooted to the earth,” he says. “The clouds wander, seeking a place to settle.”
We rumble in a 4×4 on gravel roads through olive groves to Pilur, a village where, under a chestnut tree, elders burst into impromptu polyphony, a UNESCO-recognized blend of musical voices that dates back
more than a thousand years. Then we dine alfresco on local figs, plums, eggs,
petulla (fried dough), tart goat cheese, and sausage, washed down with home-brewed
rakijaand wine out of soda bottles.
Travelers have largely overlooked the
Balkan region, which has long
been shrouded by a troubled past. But its enigmatic nature may prove to be its most potent drawing card. We’ve seen this happen elsewhere:
Papua New Guinea,
Myanmar,
Bhutan.
In
Traveler’s year-end issue, writer
Mark Jenkins told a story of remoteness (in China’s
Altay Mountains) and cultural adventure (on a horse-drawn
chana expedition).
It may seem a vicarious glimpse of a far-off land. Yet, as with Albania, it may soon be within reach.
Nessun commento:
Posta un commento